"Ya Tuhanku ampunilah aku, rahmatilah aku,
perbaikilah aku, angkatlah darjatku, berilah aku rezeki, pimpinlah aku, afiatkanlah aku dan maafkanlah aku."

PANAS!!! Gambar Pemimpin Umno Selangor main mesin judi tersebar

Mana Jamal Jamban? cepat beritahu dia

SIAPAKAH ORANG DALAM GAMBAR INI? ADAKAH BELIAU SALAH SEORANG PEMIMPIN UMNO DI SELANGOR?
Saya menerima gambar-gambar di bawah ini melalui Whatsapp petang tadi. Sekali imbas, rupa beliau seperti mirip seseorang yang agak dikenali dan selalu tersiar gambarnya di media-media.

Apakah orang dalam gambar ini merupakan salah seorang pemimpin UMNO di Selangor?

Apa yang sedang dilakukannya?

Beliau bermain apa tu?
Apakah beliau sedang meneliti angka dan statistik mengenai pengundi dan peluang Selangor untuk menang dalam pilihanraya akan datang?

Jika pemimpin berkenaan terbaca blog ini atau sesiapa dapat menyampaikan kepadanya, tolong tanyakan kepadanya - betulkah gambar-gambar yang disiarkan ini dirinya?

Kiranya betul, beritahulah kita semua apa permainan yang sedang dimainnya itu?

Apakah gambar ini dirakam di Selangor atau di negeri lain?

Kalau tidak betul dan gambar tersebut bukan dirinya, sila pemimpin berkenaan tampilkan bukti dengan menunjukkan gambar beliau yang sebenar yang diambil daripada sudut yang sama?

Kemudian,  kita boleh buat perbandingan untuk mengetahui salah benarnya.

Akhirnya, jika Jamal Md Yunus, Ketua Gerakan Baju Merah tahu bahawa gambar di atas adalah salah seorang pemimpin UMNO di Selangor, agaknya apakah yang akan dilakukannya?

Apakah pemimpin tersebut akan menjadi orang pertama yang "dihempuk" Jamal dengan penukulnya? (ShahbudinHusin 14/10/2017)

Tiada ulasan: