"Ya Tuhanku ampunilah aku, rahmatilah aku,
perbaikilah aku, angkatlah darjatku, berilah aku rezeki, pimpinlah aku, afiatkanlah aku dan maafkanlah aku."

Pelanggan terkejut selipar hotel ada kalimah Allah

NURUL AKMAR AIDA SUHAIMI

Seorang pelanggan sebuah hotel di Sitiawan, Perak memegang selipar yang mengandungi kalimah Allah dan dua kalimah syahadah.

LUMUT - Seorang pelanggan sebuah hotel di Sitiawan dekat sini terkejut apabila selipar yang disediakan di dalam bilik hotel berkenaan mengandungi kalimah Allah dan dua kalimah syahadah.

Bertindak atas maklumat berkenaan, pejabat agama dan daerah Manjung telah membuat siasatan terhadap perkara itu.

Pegawai Tadbir Agama Islam Daerah Manjung, Roslin Om ketika dihubungi berkata, pihaknya mengetahui maklumat mengenainya menerusi laman sosial yang tular semalam.

“Pegawai dan kakitangan Pejabat Agama Daerah Manjung segera melakukan siasatan pada hari yang sama berikutan ia menimbulkan kegelisahan kepada ramai pihak.

“Kami dapati hanya satu selipar sahaja yang terdapat kalimah Allah manakala yang lain hanya tulisan dan gambar biasa,” katanya
-kosmo

Tiada ulasan: