"Ya Tuhanku ampunilah aku, rahmatilah aku,
perbaikilah aku, angkatlah darjatku, berilah aku rezeki, pimpinlah aku, afiatkanlah aku dan maafkanlah aku."

Najib akan buat pengumuman khas di PWTC hari ini, semua menteri besar dan ketua menteri juga dijangka berada di sana

PERDANA Menteri Najib Razak dijangka membuat pengumuman khas di ibu pejabat Umno di Pusat Dagangan Dunia Putra (PWTC), lapor New Straits Times hari ini.

Presiden Umno itu dijadualkan mengadakan sidang akhbar di Tingkat 39, Menara Dato Onn pada pukul 4.45 petang.

Persidangan akhbar dijangka dihadiri oleh semua ahli Majlis Tertinggi Umno.

Difahamkan Timbalan Perdana Menteri Ahmad Zahid Hamidi juga akan memendekkan tempoh lawatan kerja beliau ke Perlis untuk menghadiri sidang akhbar berkenaan.

Semua menteri besar dan ketua menteri juga dijangka berada di sana. – 17 September, 2017.

Tiada ulasan: