"Ya Tuhanku ampunilah aku, rahmatilah aku,
perbaikilah aku, angkatlah darjatku, berilah aku rezeki, pimpinlah aku, afiatkanlah aku dan maafkanlah aku."

Bintang Pop nyaris mati lemas

Bintang Pop, Britney Spears mendedahkan dia pernah mengalami pengalaman menakutkan dan hampir meragut nyawanya ketika bercuti di Hawaii.

Menurut pelantun lagu hits, hits Make Me itu, dia nyaris mati lemas ketika sedang menikmati keindahan pantai palau tersebut.

Katanya, di saat dia sedang asyik menikmati keindahan suasana, tiba-tiba ombak besar datang dan menariknya ke tengah laut.

“Saya seperti ditarik ombak selama lima minit dan hampir tengggelam. Saat itu saya berfikir, ‘di mana para pengawal keselamatan? Apa saya akan mati di sini?’ Tapi tidak lama kemudian ombak lain datang dan menyelamatkan saya,” katanya.

Dalam pada itu, Britney juga mengakui berdepan kesukaran dalam karier muziknya. Ibu dua anak itu tidak menolak bahawa ramai bintang ‘diva’ yang membuatnya dia cukup terganggu dalam terus memastikan dia kekal di industri seni.

“Banyak orang dalam dunia hiburan, yang mana ketika kita perlu berusaha gigih untuk bersaing dan bekerja bersama mereka, Ramai ‘diva’ di industri musik. Ia menyukarkan saya,” luahnya.
-kualalumpurpost 

Tiada ulasan: