"Ya Tuhanku ampunilah aku, rahmatilah aku,
perbaikilah aku, angkatlah darjatku, berilah aku rezeki, pimpinlah aku, afiatkanlah aku dan maafkanlah aku."

Video seorang lelaki menunggang motosikal sambil tidur yang menyebabkan kemalangan


Bangkok: Satu rakaman video yang kini viral di Internet menunjukkan aksi seorang lelaki menunggang motosikal sambil tidur di sebatang jalan raya yang sibuk di Thailand.

Video itu dirakam seorang penumpang kereta yang mengekori belakang lelaki berkenaan yang kelihatan sedang tidur.

Kepala lelaki itu dilihat terlentok ke kanan sambil memegang hendal motosikalnya dengan sebelah tangan.
Walaupun sedang tidur lelaki itu mampu mengawal motosikalnya daripada jatuh dan terus bergerak dalam kelajuan sederhana.

Tidak lama selepas itu motosikal yang ditunggang lelaki berkenaan dilihat seperti hilang kawalan dan hampir masuk ke laluan bertentangan.
-kualalumpurpost-

Tiada ulasan: